Voorbereidingen

26 juli 2017 - Eindhoven, Nederland

Facebook vraagt bij mijn status (meestal) wat ik aan het doen ben. Hier etaleer ik aan een select gezelschap mijn aankomende tweede reis. Mijn checklist afvinken, dat doe ik nu. Nou ok, ik was het aan het doen, sommige taalfreaks onder jullie zal ik maar tegemoet komen.

Ineens zijn het geen weken meer, slechts 4 dagen en dan stappen we weer in zo'n kolossaal luchtschip. Elk gezinslid treft z'n eigen voorbereidingen; waar vroeger nog belang werd gehecht aan onderbroeken niet vergeten, ligt nu de focus op de schermpjes en de (juiste) opladers.

Zondag om 17.00 stijgen we op. De oceaan over, rechtstreeks naar Salt Lake City. Ongelofelijk dat honderden mensen en duizenden kilo's aan bagage, mensengewicht en het vliegtuiggeluid,  uren en uren in de lucht getild kunnen worden. Maar dat ongelofelijke is voor straks, eerst nog de lijstjes afvinken. Ik sluit ff af met een to do dingetje: kattenvoer halen. Totaal niet interessant, maar ook dat hoort bij de voorbereidingen *grijns*.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Eric van Daele:
    28 juli 2017
  2. Eric van Daele:
    28 juli 2017
    Ik ben er klaar voor. Fijn om op deze manier een beetje te mogen meeliften op jullie avontuur. Have fun!! Ik zie uit naar je verslagen.